CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 4, 2011

Hati oh hati..

Assalam,
my dear,

ape kena dgan hati??
knp dgan hati??
hati, knp kau bersedih??
hati, knp kau kecewa??
hati, knp kau melahirkan seribu satu rasa??
hati, aku takut akan perasaan yang kau akan terbitkan untuk ku..
aku takut tak dapat menerima dan melakukannya..
bila aku melihat orang lain bergembira, aku tertanya2,
apakah sebenarnya yang mereka rasa dalam hati mereka..
bolehkah aku merasa apa yg mereka rasa??
sungguh, itu satu anugerah @ nikmat..
ttp aku mnjadi sgt2 pengecut bila memikirkan
jika aku menyalah gunakan nikmat itu..
sungguh, manusia mudah lupa untuk mngucapkan syukur
bila dpt nikmat drpMU Ya Allah SWT..
aku tak tahu knpa hati melahirkan rasa2 itu...
knpa??

No comments:

Post a Comment