CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 17, 2010

layakkah aku??

assalam...
dear my love..

sedihnya aku...
apabila memikirkan hal ini..
betapa tidak layaknya aku kepadaMU..
Ya Allah ya tuhanku..
layakkah aku dilahirkan ke muka bumi ini??
layakkah aku berada dalam agamaMU??
layakkah aku membaca kitabMU??
layakkah aku menyebut namaMU??
layakkah aku mendapt segala yg tersedia ada ini??
layakkah aku????
segala milikku adalah datang daripadaMU..
jadi layakkah aku mendpt semua ni??
sering kali aku leka dengan dunia...
sering itu jugalah aku lupa padaMU..
layakkah aku mendpt cintaMU??
sering kali aku di landa kesusahn aku bersujud dan akan mengingatiMU...
ttpi bla aku ksenangan aku sentiasa lupa untuk bersyukur..
layakkah aku???
ditika ini aku menginginkan jawapan..
di tika ini aku menangis...
betapa berdosanya aku kepadaMU..
ya allah ya tuhanku..
betapa jauhnya aku denganMU..
betapa tika ini aku ingin mendekatiMU...
ttpi bila tringatkan dosa2ku..
aku terfikir..
layakkah aku untukMU..???
aku menginginkan cintaMU.................................................

3 comments:

  1. layakkah aku??????????????????

    ReplyDelete
  2. Salam..

    Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.. insyaAllah kita sentiasa insafi diri.. memohon ampun dan bertaubat.. salam kenal.. terima kasih follow.. cuba nak follow tp belum dapat mslh google kut.. insyaAllah dtg lg n follow..

    ReplyDelete
  3. tq sayda...saya bru dapt tahu btapa kita ni terlalu kecil dlm dunia..kdg2 saya mnangisi apa yg b'laku kpd saya...tp itu smua x p'nah mjdkn saya lemah atau kuat...mmbuatkn saya selalu keliru dgn dugaan yg diturunkn kpd saya...

    ReplyDelete