CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 6, 2009

Impian untuk mencapai cita-cita

Sem ni aku berazam nak capai cita-cita ibu bapa aku yang selalu berharap supayaaku berjaya dengan cemerlang. Aku tertanya-tanya bolehkah aku menganggap seseorang sebagai contoh untuk memberikan aku semangat supaya aku belajar dengan lebih baik. Saya nak pergi jumpa dia satu hari nanti dan saya harap hari itu tiba dengan gembira bukan dengan kedukaan. Sebelum aku pergi berjumpa dia, aku harap setiap saat, setiap minit, setiap jam, setiap hari, setiap minggu, setiap bulan dan setiap tahun yang aku akan lalui memberikan makna kepada aku. Aku ingin sekali melakukan sesuatu tanpa rasa terpaksa. Seseorang yang aku amat suka itu seorang yang amat dikenali di negara luar. Walaupun aku tahu ianya hanya angan-angan tetapi aku anggap itu sebagai cabaran dan aku akan capai tak kira ape pun yang akan jadi.

No comments:

Post a Comment